EnglishPolishMagyar

Key Performance Indicators

Poziom Strat w Procesach

Poziom Strat w Procesach to wskaźnik  stopnia efektywności procesów firmy. Pomiar Poziomu Strat w Procesach  zależy od  rodzaju miary użytej dla każdego rodzaju straty, ale zazwyczaj polega na prostym liczeniu lub mierzeniu.

 

Prawdopodobieństwo Ryzyka i jego Konsekwencje

Prawdopodobieństwo Ryzyka i jego Konsekwencje to wskaźnik, który pomaga przedsiębiorstwom zrozumieć jak dobrze radzą sobie z planem zarządzania ryzykiem. Prawdopodobieństwo Ryzyka określa, jak bardzo prawdopodobne jest ryzyko, skutkiem którego jest wpływ na organizację (nie tylko finansowy, ale także operacyjny i wpływ na reputację firmy, w niektórych przypadkach, na jej zezwolenie do prowadzenia działalności).

 

SERVQUAL

SERVQUAL służy do pomiaru jakości usług oferowanych przez firmę. Wskaźnik opiera się o wieloelementowe badanie uwzględniające zarówno oczekiwania jak i postrzeganie jakości usług przez klientów. Wskaźnik ten uwidacznia różnicę pomiędzy oczekiwaną jakością usług przez klientów a rzeczywistym, postrzeganym przez nich poziomem.

 

Rozwiązanie przy pierwszym kontakcie

Rozwiązanie przy pierwszym kontakcie (FCR) to miara efektywności z jaką firma rozwiązuje zapytaniami klienta.  W zasadzie mierzy ile zapytań od klientów zostaje rozwiązanych przy pierwszym kontakcie.

 

Siła Przepływu Innowacji (IPS)

Siła Przepływu Innowacji (IPS) to wskaźnik mierzący potencjalny przyszły dochód z potencjalnych przyszłych innowacyjnych projektów w toku.

 

Kontakt

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
tel: +48 12 3410069
tel: +48 12 3410070

mobile:+48 793 836 885
mobile:+48 602 315 641

Wsparcie

Jeśli masz pytania, lub potrzebujesz wsparcia:

jesteśmy dostępni od Poniedziałku do Piątku w godz. 9:00 - 17:00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Zadzwoń