EnglishPolishMagyar

Sprzedaż i marketing

Cross-Selling Success Rate

Cross-Selling Success Rate mierzy procentowy udział prób lub okazji do sprzedaży typu crossselling, które zakończyły się sukcesem, czyli sprzedażą.

 

Dochód na użytkownika

Dochód na użytkownika mierzy rentowność firmy per-użytkownik. Oblicza się go dzieląc całkowity dochód przez liczbę użytkowników lub klientów.

 

Koszt obsługi

Koszt obsługi (klienta lub grupy klientów) to wskaźnik, który pomaga zrozumieć korzyści z obsługi klienta (lub całej grupy klientów) przez zestawienie kosztów obsługi klienta do poziomu aktywności klienta i kosztów ogólnych przez niego poniesionych. 

 

Klout Score

Klout Score to wskaźnik oddziaływania w mediach społecznościowych (firm lub osób). Uwzględniając Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube i inne fora, wartość wskaźnika może zawierać się między 0 a 100 i bazuje na wielu kryteriach (których liczba wciąż się powiększa), takich jak zasięg sieci, poziom interakcji.

 

Koszt za lead

Koszt za lead mierzy koszty wygenerowania nowych klientów.

 

Kontakt

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
tel: +48 12 3410069
tel: +48 12 3410070

mobile:+48 793 836 885
mobile:+48 602 315 641

Wsparcie

Jeśli masz pytania, lub potrzebujesz wsparcia:

jesteśmy dostępni od Poniedziałku do Piątku w godz. 9:00 - 17:00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Zadzwoń