EnglishPolishMagyar

Klient

Długookresowa Wartość Klienta

Długookresowa Wartość Klienta to wskaźnik finansowej wartości klienta, którą klient dostarcza firmie przez czas trwania relacji.

 

Kompletność

Wskaźnik kompletności IF (ang. In-Full) dostaw jest kolejnym z podstawowych wskaźników jakościowym monitorującym satysfakcję klienta oraz efektywność procesów operacyjnych. 

Pomiaru dokonuje się w oparciu o ustalona wartość graniczna która została ustalona w ramach oferty i parametrów procesów.

 

           Ilość zleceń/zamówień zrealizowanych w całości
IF = ----------------------------------------------------------------------- * 100%
            Całkowita ilość zrealizowanych zleceń/zamówień 

 

W zależności od specyfiki produktu oraz branży, wskaźnik należy monitorować tygodniowo lub miesięcznie, aby umożliwić sobie szybka reakcje w przypadku niekorzystnej tendencji. W szczególnie wymagających branżach wskaźnik monitoruje się dziennie.

Oczekiwany poziom celu dla wskaźnika IF zwykle zakłada się powyżej 97%, a w bardzo wymagających branżach nawet powyżej 99% 

 

Poziom Zaangażowania Online Klienta

Poziom Zaangażowania Online Klienta mierzy poziom zaangażowania klientów między sobą, w firmę lub konkretną markę, mierzony jest przede wszystkim poprzez badanie interakcji online.

Poziom Zaangażowania Online Klienta bierze pod uwagę poszczególne parametry takie jak czas trwania, częstotliwość wizyt, głębokość odwiedzin, współczynnik klikalności, jak i sprzedaży, pobrania plików, rekomendacje, opinie, komentarze, itd.

 

Poziom Reklamacji

Wskaźnik Poziomu Reklamacji jest podstawowym wskaźnikiem jakościowym monitorującym zadowolenie klienta z jakości dostarczonych produktów i usług. 

                                 Wartość Reklamowanych Produktów
Reklamacje % = ----------------------------------------------------------- * 100%
                              Wartość Całkowitej Sprzedaży Produktów

W zależności od charakteru produktu wskaźnik należy monitorować tygodniowo lub miesięcznie, aby umożliwić sobie szybka reakcje w przypadku niekorzystnej tendencji.

 

 

Przywiązanie klientów

Przywiązanie klientów mierzy poziom, w jakim klienci są przywiązani do marki firmy. To wskaźnik oparty na badaniu siły relacji klienta z firmą.

 

Kontakt

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
tel: +48 12 3410069
tel: +48 12 3410070

mobile:+48 793 836 885
mobile:+48 602 315 641

Wsparcie

Jeśli masz pytania, lub potrzebujesz wsparcia:

jesteśmy dostępni od Poniedziałku do Piątku w godz. 9:00 - 17:00

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Zadzwoń