EnglishPolishMagyar

Cikkek

Poziom Zaangażowania Online Klienta

Poziom Zaangażowania Online Klienta mierzy poziom zaangażowania klientów między sobą, w firmę lub konkretną markę, mierzony jest przede wszystkim poprzez badanie interakcji online.

Poziom Zaangażowania Online Klienta bierze pod uwagę poszczególne parametry takie jak czas trwania, częstotliwość wizyt, głębokość odwiedzin, współczynnik klikalności, jak i sprzedaży, pobrania plików, rekomendacje, opinie, komentarze, itd.

 

W jaki sposób monitorować wskaźniki KPI?

 

 

Ten i inne wskaźniki efektywności i wydajności można monitorować za pomocą systemu Wirtualny Analityk, stworzonego przez firmę doradczą Wisdom Consulting.

Wirtualny Analityk jest innowacyjnym oraz praktycznym oprogramowaniem, które pozwala na szybkie i proste wdrożenie metody "Zarzadzania przez Cele". Monitorowanie wskaźników efektywności i wydajności jest podstawowym działaniem podejmowanym w ramach wdrażania Lean Management jednocześnie umożliwiając ciągłe usprawnianie procesów (Kaizen).

Oprócz optymalizacji procesów oraz efektywnego wykorzystania zasobów, wdrożenie oprogramowania Wirtualny Analityk wpływa bezpośrednio na poprawę wyników finansowych w zakresie zwiększania poziomu sprzedaży, wydajności działu produkcji, efektywności całego łańcucha dostaw jak również poprawy jakości obsługi klienta i realizacju uzgodnionych SLA (ang. Service Level Agreement – umowa poziomu jakości świadczenia usług).

WIĘCEJ

 

 

Wypróbuj teraz30 dni okresu próbnego

FacebookTwitter

Kapcsolat

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
tel: +48 12 3410070
tel: +48 12 3410069
Fax: +48 12 2941270

Magyarországi képviselet
tel: +36 70 241 2654

TÁMOGATÁS

Ha kérdésed van, írd meg nekünk, vagy hívj minket!

Nyitva vagyunk hétfőtől-péntekig reggel 9-tól délután 5-ig

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hívás